Showbiz

#catalin botezatu #showbiz #oana roman #vedete intern #vacante vedete

Peripetii tragi-comice din concediile de mii de euro ale celebritatilor

Aventurile sunt sarea si piperul unui concediu de vis. Atunci cand ele nu sunt insa planificate, ajung sa iti distruga vacanta. Nici vacantele vedetelor nu sunt ocolite de peripetii. Iata cateva dintre intamplarile de care au avut parte.

Oana Roman, pana la masina inchiriata

Sursa foto: wowbiz.ro

Luna de miere pe care Oana Roman si sotul sau, Marius Elisei, au petrecut-o pe insula Santorini nu a fost lipsita de incidente. "Am decis sa inchiriem o masina si sa plecam sa vizitam insula. Am vorbit la o firma de inchirieri si am cerut o masina de teren. (...) Ne-am imbarcat si am plecat fericiti sa vizitam orasul vechi. Am ajuns, am parcat si am luat-o la pas", a povestit Oana pentru wowbiz.ro.

Toate bune si frumoase pana in momentul in care au decis sa se intoarca la hotel. "Pur si simplu, masina nu mai voia sa intre in viteze. N-a fost chip sa o clintim din locul in care o lasasem, decat impinsa. Asa ca va dati seama cum ne-a stat noua, in luna de miere, sa impingem la masina...", a adaugat Oana Roman.

CITESTE SI:

Pana la adanci batraneti! 5 vedete cu povesti de dragoste incredibile
Uite ce selfie amuzant si-a facut Stefan Banica Jr. Ai sa razi in hohote
Divort socant! Andrei Pavel isi lasa nevasta pentru....

Catalin Botezatu, zbor cu un avion depresurizat

Sursa foto: agentiadepresamondena.com

De palpitatii puternice a avut parte si Catalin Botezatul. Inainte de Paste, creatorul de moda a fost plecat cateva zile cu afaceri in America. A facut si o excursie in Honolulu, apoi s-a intors spre Romania. "Dupa 25 de ore de zbor si din cauza unei usi care a depresurizat avionul am ajuns intr-un final la Los Angeles si apoi la Londra, unde bineinteles am pierdut ultima cursa spre Bucuresti", a povestit designerul. Dupa cateva ore bune petrecute in aeroportul britanic, Catalin a reusit sa se imbarce intr-un avion.

Bianca Dragusanu, de la distractie, la spital

Sursa foto: facebook.com

Tot o vacanta in America i-a adus probleme si Biancai Dragusanu. Roscata a plecat, in urma cu doua luni, peste Ocean pentru a se relaxa, dar a ajuns de urgenta la spital. "Din cauza drumului prea lung pana la Miami, spatele meu a avut de suferit. In primele zile, am suportat durerea, dar pe urma, crizele s-au accentuat si am fost nevoita sa ma duc la medic", a declarat Bianca Dragusanu pentru wowbiz.ro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din showbiz

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Cum iti adaptezi garderoba la zilele fierbinti de vara