Vedete din Romania

#ayan #mihaela radulescu #reclama

Ayan face reclama la magazinul Mihaelei Radulescu

Ayan, fiul Mihaelei Radulescu si al lui Elan Schwartzenberg, este imaginea liniei vestimentare care ii poarta numele, dar si a magazinului parintilor lui. Iar promovarea acestora se face intr-un fel cel putin controversat, cu afise cu micutul descheiat la camasa si cu blugii pe vine, lasand sa i se vada lenjeria intima .

Cei care se afla pe litoral in aceasta perioada il pot pe vedea pe Ayan peste tot, in afisele puse pe litoral. Acestea au rolul de a promova magazinul Mihaelei Radulescu, “Picioru’ Gras”, care a fost deschis la inceputul verii in Constanta si pe care Mihaela si Elan vor sa-l transforme intr-o retea de magazine care sa existe peste tot in tara.

Insa afisele cu Ayan au starnit si discutii in legatura cu modul in care acesta este prezentat. Potrivit ziarului Ring, gestul fostilor soti Schwartzenberg, acela de a-si pune copilul sa pozeze asa cum o face in aceste afise, poate fi numit „marketing cu ajutorul copiilor”.

Majoritatea vedetelor care au fost intrebate daca si-ar lasa copilul fotografiat cu camasa descheiata si pantalonii lasati pe vine, astfel incat de sub ei sa se vada lenjeria intima, au spus in mare majoritate ca ipostazele sexy nu ar trebui sa foloseasca copii.

De exemplu Teo Trandafir a spus ca nu ar fi de acord “nici in ruptul capului” ca fetita ei sa faca reclame in care sa adopte ipostaze sexy, in timp ce Romanita Iovan a declarat ca nu stie cum ar reactiona daca ar fi pusa intr-o situatie similara, punctand insa faptul ca “daca Mihaela a ales sa se foloseasca de imaginea lui Ayan, este optiunea ei, dar totodata si a lui Elan, pentru ca sunt implicati in aceasta afacere”, dupa cum noteaza Ring. In ce o priveste pe Monica Columbeanu, ea nu si-ar lasa fetita fardata pentru o prezentare de moda , insa ar fi de acord ca fetita sa apara pe podium in costum de baie.

Psihologii nu cred insa ca pozele cu Ayan ar putea fi subiect de controversa , ci doar un plus de imagine pentru o afacere. Specialistii au fost de parere ca o astfel de reclama nu este una sexy pentru fiul Mihaelei, ci doar o modalitate prin care se poate transforma in vedeta. “Acesta este marketingul. Imaginea vinde. Micutii sunt folositi in reclame pentru ca ating o latura sensibila, atat la femei, cat si la barbati”, a declarat psihologul Alina Rancu Iliescu, citata de Ring.
  •   2009-07-28
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

L.V.

Vezi toate articolele

Articole din vedete-din-romania

Citeste pe teotrandafir.com

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits: Nu esti tu de vina, ci hainele

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: 15 idei si trucuri de organizare a garderobei

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare