Vedete din Romania

Cum se mentine in forma Nicoleta Luciu

Secr
etul il cunoaste toata lumea: fitness Pentru amatori: SUCCES! Antrenamentul 1 Exercitii: 1. Abdomen: ridicari de trunchi din culcat pe spate cu genunchii ridicati: 1 serie x repetari pina la epuizare . 2. Pectoral: fluturari cu gantere pentru piept - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii 3. Spate: ramat cu o gantera - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii 4. Umeri : impins cu gantere - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii 5. Biceps: flexii alternative cu gantere - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii 6. Triceps: flotari la zid - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii Antrenamentul 2 Exercitii: 1. Abdomen: ridicari de trunchi din culcat pe spate cu genunchii ridicati - 1 serie x repetari pina la epuizare. 2. Coapse: fandari cu gantere alternativ cu fiecare picior - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii 3. Fesieri: urcari pe scaun sau banca alternativ cu fiecare picior - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii 4. Gambe: ridicari pe virful unui picior cu o gantera in mina opusa - alternativ cu fiecare picior - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
  •   2007-05-29
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din vedete-din-romania

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului