Pictorialul realizat de Loredana Groza a reusit sa inregistreze cele mai mari incasari in istoricul acestei publicatii, informeaza Ziarul.
Aparitia artistei in paginile revistei pentru adulti a fost catalogata, la vremea respectiva, drept “un act de curaj” din partea solistei si a fost desemnat cel mai vandut exemplar comercializat in Romania.
Loredana Groza a devenit un brand. Indiferent daca numele sau se regaseste pe un simplu afis de spectacol, sau pe genericul unui film, Lori vinde in orice situatie. Pictorialul realizat pentru Playboy Romania a inregistrat cele mai mari incasari realizate de acesta publicatie in tara noastra.
Peste 150.000 de numere
“Lori a facut cele mai mari vanzari. Pentru noi a fost o onoare sa o avem pe Lori pe coperta”, a declarat
Dan Boerescu , boss-ul de la Playboy.
Desi era mamica unei fetite de doi ani si, totodata, sotia unui influent director al trustului Pro, diva sexy a pozat in
revista pentru barbati nu pentru bani sau faima, ci ca sa dovedeasca ca este nonconformista.
A socat opinia publica romaneasca, dar a reusit sa vanda peste 150.000 de numere, clasandu-se confortabil in topul celor mai vandute vedete.
“A fost cea mai mare realizare in materie de vanzari. Dupa editarea celor 100 de numere Playboy, pot spune cu mandrie ca mentalitatea romanilor a fost schimbata. Si Lori a avut un aport destul de important in realizarea acestui lucru. Oricand, la orice ora, Lori vinde. Atrage ca un magnet”, sustine Dan
Boerescu .
Pentru mai multe stiri despre vedete si mondenitati aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri mondene Acasa.ro