Vedete din Romania

"Am luat în piept Zidul Chinezesc"

Pentru europarlamentarul Daciana Sarbu , avionul este ceva foarte banal pentru că, săptămanal, tanăra este mai mult "în aer", de la Bucureşti, la Bruxelles şi Strasbourg, cele trei locuri de muncă. Însă, din China are amintiri fabuloase. Europa este deja familiară pentru Daciana Sarbu. A văzut aproape tot, fie "obligată" de serviciu, fie în vacanţe. A ajuns şi în Peru, "pe urmele" civilizaţiei incaşilor. Însă, în anul 2003 a călătorit în China şi s-a îndrăgostit pentru totdeauna. "Îmi place foarte mult să călătoresc, dar China mă fascinează. Cand am ajuns prima dată la Shanghai şi am văzut zgarie-norii, am crezut că sunt în alt secol, în viitor. La extrema cealaltă, este capitala Beijing, cu un patrimoniu cultural extrem de bogat. Am fost în Oraşul Interzis, în Piaţa Tienanmen, la shopping în bazaruri şi magazine de lux. Cand am ajuns la Marele Zid Chinezesc era o zi superbă şi am putut să văd mulţi din cei 5.000 km de construcţie uluitoare. Am urcat peste 2.000 de trepte. A doua zi abia mă mai mişcam. Credeam că ceva mai fastuos nu se poate, dar am ajuns apoi în Tibet să văd Palatul Potala din Lhasa. Am stat cinci zile în Tibet, la altitudine de peste 6.000 metri, unde aerul rarefiat este greu de respirat, dar am amintiri extraordinare", povesteşte tanăra. Deşi blonda politiciană este foarte atentă la ce mănancă, pentru a-şi menţine silueta, în China nu a rezistat tentaţiei de a încerca supa de soia, raţa de Pekin, salatele din alge şi alte mancăruri specifice Daciana Sarbu preferă să viziteze "cu piciorul", ca să poată vedea cat mai multe şi să se "amestece" cu băştinaşii. Ea spune că e o încantare să cutreiere magazinele, dar nu ocoleşte nici bazarurile. Cel mai mult îi plac articolele de îmbrăcăminte şi încălţăminte, dar şi parfumurile şi suvenirurile. "Cateodată, e obositor să călătoresc atat de mult cu avionul şi să mă trezesc mereu în alt hotel, dar de fiecare dată merită, pentru că văd locuri noi şi oameni diferiţi", mai spune Daciana.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din vedete-din-romania

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Sfatul expertului

Top

Cauta-ti perechea

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Cum iti adaptezi garderoba la zilele fierbinti de vara