Familia Beckham cu siguranţă nu prea are mare succes în cariera profesională, după ce soţul, David, a fost lăsat în afara echipei Angliei, iar consoarta Victoria intrepretează impresionant, de caţiva ani, rolul de casnică, deoarece încercările de a mai scoate un album muzical au fost un fiasco.
Cu toate acestea, marca Beckham este una destul de puternică pentru a scoate şi promova un nou produs: ei vor scoate pe piaţă noi esenţe de parfumuri pentru „el” şi „ea”. Celebrul cuplu şi-a pus numele pe parfumul „Intimately Beckham” care va fi lansat la sfarşitul acestei luni.
Îmbuteliat în sticle transparente, parfumul pentru el este colorat în maro , iar pentru ea este roz. Noile arome sunt create de casa Coty, care a mai lucrat cu Jennifer Lopez, Celine Dion şi Sarah Jessica Parker . Aceasta, de altfel, urmează lansării lui David Beckham a apei de toaletă pentru bărbaţi, Instinct.
În ce priveşte aceste noi produse, se spune că Victoria s-a implicat în fiecare pas de creaţie a ceea ce este primul său parfum. „Ea a ales ambalajul şi a lucrat cu cele mai bune «nasuri» pentru a selecta cea mai bună aromă pentru numele Beckham.”
„Intimately Beckham” va costa circa 19,45 lire sterline sticluţa de 30ml.