Cantareata de muzica populara Sofia Vicoveanca aduce in atentia romanilor obiceiurile, din strabuni si pana in prezent, legate de planificarea bugetului personal si plata datoriilor, in calitate de ambasador de imagine al campaniei „Traditie si Folclor“.
„Romanii sunt muncitori, dar de multe ori au fost incercati de greutati. Stiu sa se descurce in situatii grele, gasesc solutii iscusite, insa au nevoie si de un plan bun pentru a depasi dificultatile precum datoriile. M-am alaturat acestei campanii pentru ca doresc sa fiu langa romani, sa ii ajut sa inteleaga ca nu sunt singuri in lupta cu datoriile si ca orice sprijin poate fi de folos“, a declarat Sofia Vicoveanca, in calitatea sa de ambasador de imagine al campaniei „Traditie si Folclor“.
„Campania pe care am lansat-o in aceasta primavra este un recurs la traditie si folclor, o cale prin care incercam sa le readucem aminte oamenilor ca de-a lungul timpului au trecut prin greutati si mai mari decat datoriile”, a declarat Tomasz Ignaczak, director general KRUK Romania, lider de piata al managementului creantelor din Polonia si companie de top pe piata de profil din Romania.